Sommar, sommar och sol!

SANNA 2012-01-11 | 18:40:37
Hej! Den här veckan har jag haft fullt, Jag har varit på cup och skolan har börjat ju! Kameran ville inte fungera när jag skulle knäppa på mina fynd, eller jag förstog nog inte hur jag skulle göra..... Jag får visa dom för er nån annan gång då jag förstår mig på kameran, haha! ;)
Jag har varit till bollnäs bara för nån dag sen också. Då hittade man lite fynd där också. Det var lite vår och sommar saker. Nu börjar jag längsta lite till sommarn! Då man kan gå barfota och bada sen kan man slänga på sig en vacker sommar klänning eller ett par snygga jeans shorts och med det ett par convers! :)



// PUSS ERAN SANNA ;)

Kommentarer
  ♥ Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!

sv; hihi NEJ VAD GULLIG DU ÄR! Tack, tack, tack och ännu mer tack så mycket! :) Blir jätteglad av sånna kommentarer! :) Men vet du vad? det är ju aldrig försent att ändra på sin stil om du vill ha mer hårdrocksstil nu! ;) Lyssnar du på hårdrock också eller? :)



Kram på dig!! :)

  ♥ Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

svar: Tack, vad roligt att du tycker det! :)

Jag saknar också att använda converse!

2012-01-11 21:30:34
http://lillaskrollan.blogg.se/
  ♥ Elin

Sv; Hehe nej vi har inte fått någon snö som lagt sig, här i Göteborg :-)

Ha en bra kväll!

2012-01-11 22:28:47
http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0