Dag 8 – Den frisyr jag trivs bäst i

SOFIA 2012-01-24 | 19:59:12
Svårt! Lite kluven på den fronten eftersom jag trivdes väldigt bra i den frisyr jag hade innan. Gillade mitt alldeles klarröda hår och där det var som mest äckliga geleklumpar i det, för då stod det bäst uppåt, haha!



Men samtidigt trivs jag väldigt bra i den jag har nu. Den sliter inte lika mycket på håret heller även fast när man blonderar det så blir det fruktansvärt slitet. Det tog väldigt många blonderingsdoser innan mitt hår blev blondt från rött kan jag ju passa på att tala om också.



//SOFIA.

Kommentarer
  ♥ Juliaaah

Fina bilder! Gjort idag då? :)

2012-01-24 21:10:32
http://juliaisaxon.blogg.se/
  ♥ Anonym

Vilken härlig blogg du har! :)



Gillar du min dagens outfit? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0