Dag 18 – Mina styrkor

SOFIA 2012-02-19 | 16:07:08
Den här dag-grejen har länge stått still för att jag funderat över om jag verkligen har någon styrka som utmärker mig. Hatar att se på mig själv för att nämna mina styrkor, känner mig lite smått egoistisk.

Men en styrka jag har är att jag är rätt bra på att lyssa. Om någon av mina vänner vill prata om någonting lyssnar jag nästintill alltid. Sen är jag kanske rätt pålitlig också. Springer inte omkring och sprider en massa saker som någon inte vill att jag ska säga.

Sen att jag vågar vara mig själv utseendemässigt är väl också en styrka jag har. Jag bryr mig om vad andra tycker och tänker om mig, men jag ändrar mig inte efter deras åsikter för hur jag ska se ut.

//SOFIA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0