Dagens outfit 22/4

SOFIA 2012-04-22 | 21:52:43


Byxor och kofta - H&M // Väska & cape - Gina Tricot // Topp och skor - Second hand // Korsörhänge - Glitter

Innan det var färdigt bytte jag den neongula toppen till en svart. Lika bra så tänkte jag. Och så bytte jag den svarta koftan till en svart skinnjacka innan vi knallade iväg på kalas. Tänkte visa er bilder därifrån också men har inte riktigt tid nu för det händer en massa annat.

Men till något annat:
PhotoScape bara krånglar för mig när jag ska lägga upp bilderna, gör det det för er andra också? Ni som använder det förstås. Men lyckades i alla fall lägga upp en bild. Börjar på att bli riktigt irriterande att det inte fungerar. Kanske ska prova den där uppdateringen i alla fall, hehe..

PUSS!
//SOFIA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0