Presentation om mig.

SOFIA 2011-08-18 | 22:20:58

Nu tänkte jag berätta lite om mig själv. Sanna kommer ju såklart in på nått hörn hon också eftersom det är min fina syster. ♥

Jag heter alltså Sofia, vilket ni säkert redan snappat upp. Men jag är 16 år och ska strax börja gymnasiet här där jag bor. Vilket innebär en liten skithåla vid namn Edsbyn som jag ändå är väldigt fäst i. Men jag ska läsa Naturvetenskap med inriktning med både naturvetenskap och samhällsvetenskap. Tror själv det kommer passa mig perfekt!

Min familj består av mig, min lillasyster Sanna, mamma I, pappa A och vår kanin Mimmi. Vi bor i ett plåthus som är någon konstig typ av persikofärg med bruna knutar. Alltså inte ett vanligt rött svensson hus med vita knutar, haha.

På fritiden fotar jag rätt mycket med min Nikon D3100 som jag köpte i februari 2011. Min musiksmak listar man kanske inte ut så himla lätt, men jag lyssnar oftast på lite rockigare band. Typ som Bullet for my valentine, Amon Amarth, In flames, Rammstein, Raubtier & Sonic Sydicate. Dom två först nämda vet jag inte riktigt hur jag skulle klara mig utan i vissa stunder, hehe.

Sen så ägnar jag såklart lite tid åt mitt intresse för kläder också. Jag vill inte kalla det riktigt mode, för jag vet inte om jag följer modet för varje säsong så himla bra faktiskt, haha! Men jag har min egen stil och trivs jäkligt bra med det! Vilket ni säkert kommer få se framöver. Kan ju redan nu tala om att jag tänker gå i shorts så länge det är möjligt. Sen så byter jag om för några månader till strumpbyxor och stora skjortor.

Ni får helt enkelt se vad som väntar er och lära känna oss under tiden!
//SOFIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0