Gud vad jag älskar dig!

SANNA 2012-01-16 | 21:50:21
Det finns inte ord för hur underbar min stora syster är! Du förstår inte hur mycket du betyder för mig Sofia, det går inte att beskriva i ord. Du ställer upp för mig alltid, oavsett vad det är. Du är dig själv jämt. Det är det bästa med dig! Du vågar visa vem du, och du vågar säga vad du tycker! Ibland kan det vara lite störande....haha! ;)
Du ställer inte bara upp för mig, du ställer upp för alla. Du vill göra skillnad här i världen! Du har gjort så jag har vågat göra saker jag aldrig gjort förut! Du har visat mig att alla är lika mycket värda och att man ska våga visa vem man är! Du har gjort så jag vågar visa vem jag är! Du är den bästa syrran man kan ha! Du är grym syrran kom ihåg det :D



Syrran du och jag mot världen!

Jag älskar dig! <3

//SANNA ;)

Kommentarer
  ♥ emma

Hejsan ! :) jag har en smink/skönhetsblogg så om du är intresserad av smink och andra shönhetstips så kika gärna in :)

Ha en bra dag, kram! :)

2012-01-17 14:34:21
http://makeupisglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0