Lär känna mig bättre!

SOFIA 2011-10-09 | 21:29:10
1. Hur gammal är du om fem år? 21 år
2. Vem var den senaste du träffade? Förutom familjen så Ida.
3. Hur lång är du? Tur att jag har koll, men ungefär 1,67 m.
4. Vilken var den senaste film du såg? Öm, jag kan inte komma ihåg det faktiskt.
5. Vem ringde du senast? Mamma.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Okej. Men då kan vi ju simma direkt när dom öppnar. :)" Till Hanna.
7. Vad är dagens planer? Dom planer jag har kvar är en dusch, plugg och sängdags efter det här har gjorts.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Måste säga skicka sms där.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? Ser henne just nu.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. När vaknade du idag? Halv tio.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat en katt? Vad menas? Hahah!
14. Vilken är din favoritplats? Jag tror inte jag hittat min favoritplats i livet. Men Blommaberg ligger i toppen!
15. Vilken plats föredrar du minst? Skogen när det är kolsvart ute, eller någon storstad mitt i ödsliga natten.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en större stad i alla fall!
17. Vad skrämde dig som barn? Kan inte komma ihåg det. Men jag har alltid varit lite smått mörkrädd.
18. Vem fick dig att skratta senast? Ida, får mig alltid att skratta om det så behövs!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, men jag äger ändå inga.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda har sin charm, men bärbar!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Pyjamas!
22. Hur många kuddar har du i sängen? 1, förstår inte hur man kan ha flera, haha!
23. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på tid och rum!
25. Är du social? Oftast, jaa.
26. Vilken är din favoritglass? Ben och jerry!
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bygga nått i ett U-land som många människor har tillgång till. Och boka en resa någonstans med mina älskade vänner och älskade familj.
28. Tycker du om kinamat? Absolut!
29. Tycker du om kaffe? Nej, och ska jag dricka ska det vara Faritrade.
30. Vad dricker du till frukost? Mjölk, juice eller O'boy.
31. Sover du på någon särskild sida? Nej, jag sover lite hur som helst, haha.
32. Kan du spela poker? Jag är inte så haj på det, hehe.
33. Tycker du om att mysa? Det är alltid trevligt!
34. Är du en beroendemänniska? Alla är beroende av någonting.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Inte känner, men vet vem det är.
36. Vill du ha barn? Någon gång i framtiden så vill jag det!
37. Kan du några andra språk än svenska? Ja, hyfsat engelska och pyttelite franska.
38. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, har klarat mig ifrån det.
39. Föredrar du havet eller en pool? Oj, svårt. Måste säga havet!
40. Vad spenderar du helst pengar på? Secondhandfynd, haha! Nej, jag vet inte. Nått andra och jag själv blir glad av!
41. Äger du dyra smycken? Nej, det gör jag inte.
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? HAHA! Tuggummi.
43. Vem är den roligaste människan du känner? Oooj, jag har väldigt roliga personer i min omgivning. Men utanför familjen, Felix Herngren!
44. Välj ett ärr på din kropp? Jag har inte så många så jag väljer mina ärr från mina vattkoppor jag har på ryggen, haha.
45. Vad har du för ringsignal? Amon Amarth - Where silent gods stand guards
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tror min mor och far sparat litegrann.
47. Flirtar du mycket? Haha, nej.
48. Vart togs din profilbild för din blogg? I Blommaberg.
49. Kan du byta olja på bilen? Hahahah, absolut inte. Men skulle kunna tänka mig att lära mig det.
50. Har du fått fortkörningsböter? Tack och lov nej! Fast lycka till att få det på enbart moppekort, haha.
51. Vilken var den senaste bok du läste? Svenska för idioter på svenskan. Fast håller på med Bruce Dickinson självbiografin.
52. Läser du dagstidningen? Ibland.
53. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej. Men syrran och jag brukar köpa chic.
54. Dansar du i bilen? Hahah, headbangar i så fall..
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar aldrig på radion, så det var väl någon random i bilen.
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Antagligen något i skolan på någon lektion.
57. När var du i kyrkan senast? Kan inte minnas det (antagligen för förlänge sen). Men.. Jag minns min konfirmation, vilket var typ.. 2 år sen..
58. Vad ska du göra nu? Hoppa in i duschen!

Nu har ni chansen att lära känna mig bättre. Är det nått ni inte fått svar på eller vill veta - VÅGA FRÅGA!
//SOFIA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0