JAG ÄR MIG SJÄLV!

SANNA 2011-11-04 | 12:49:15

Jag håller fullkomligt med syrran skit vad andra tycker och va dig! Jag känner när folk går och tittar på mig. Jag ser att dom kanske går och snackar skit,  Men dom får säga vad dom vill för att JAG ÄR MIG SJÄLV.  Jag tycker om människor som vågar visa vem dom är!   

Va dig själv det kommer du längst på!


                                                                 Lite om mig själv 
  

Jag bor i lilla Edsbyn med ungefär 6000 människor. Vi är väll mest känd för bandyn.
 I min famillj är det Mamma Inger,Pappa Anders och Mina Stora Syster Sofia. Jag är 13 just nu men blir 14 i januari. På min fritid håller jag på med min älskade sport HANDBOLL.Jag brukar spela vänster nia. Ojj jag glömde nämna att jag har en kanin också som heter Mimmi .
Jag brukar ha alla olika stilar.. HAHA! Kan inte bestämma mig :D . Jag är beronde av HATTAR JAG ÄLSKAR DOM! Jag tycker dom är så häftiga. Nästan varje dag har jag hatt ^^. Man kan ha dom till nästan alla kläder.Jag tycker om att sticka ut som ni ser! ;D

   

PUSS// FRÅN ERAN SANNA ^^ <3


Kommentarer
  ♥ norah

Åhhh tack så mycket ! <3

2011-11-06 21:06:23
http://norahviktoriazoe.blogg.se/
  ♥ norah

Åhhh tack fina ni/du !! <3 <3

2011-11-06 21:17:46
http://norahviktoriazoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0